Apeluri inbound

Apeluri Inbound – realizate de clienţi, parteneri spre companie

Serviciile Inbound realizate de un Call Center includ totalitatea activităţilor care presupun gestionarea apelurilor primite de o companie de la clienţii, partenerii de afaceri etc, Aceste activităţi se pot realiza prin activarea unor precum:

  • Infoline;
  • Hot-line;
  • Help Desk;
  • Numere verzi;
  • Linie de comenzi;
  • Interactive Voice Response;
  • Secretariat şi centrala telefonică.

Prin intermediul acestor instrumente se realizează o gestiune optimă a relaţiilor cu clienţii, permiţând rezolvarea în timpi reduşi a eventualelor probleme, solicitări de asistenţă tehnică sau de furnizare de informaţii, preluarea comenzilor sau redirecţionarea spre departamentul specializat.

Infoline – linie telefonică dedicată oferirii de informaţii specifice.

Hot-line – linie telefonică activă 24/24 pentru a semnala diferite situaţii, probleme, urgenţe.

Help Desk – serviciu de asistenţă tehnică presupune rezolvarea problemelor uzuale, cele mai frecvente în utilizarea zilnică a diferitelor echipamente sau aplicaţii software sau tratează apelurile mai complexe, care presupun cunoştinţe de specialitate în diferite domenii: informatică, mecanică, networking, etc.

Numărul verde – apelul spre un număr verde este gratuit 24/24, oferind clienţilor posibilitatea de a-şi exprima opiniile, de a solicita informaţii despre firmă, produse etc sau chiar de a comanda telefonic anumite produse.

Linie de comenzi – permite preluarea comenzilor prin intermediul telefonului.

Interactive Voice Response– presupune activarea unui răspuns automat pe mai multe nivele, ce asigură clienţilor accesul direct la serviciul de care au nevoie.