Apeluri outbound

Apelurile Outbound – realizate dinspre companie spre clienţi, parteneri etc.

Serviciile Outbound realizate de un Call Center includ totalitatea activităţilor care presupun utilizarea unor procedee de comunicare interactivă cu clienţii prin intermediul telefonului. Aceste procedee permit vizarea precisă a anumitor clienţi, într-o manieră rapidă şi cu costuri mai reduse decât contactarea directă prin agenţii de vânzări.

 

Telemarketing şi vânzări telefonice:

Promoţii şi vânzări telefonice personalizate a produselor sau serviciilor companiei, utilizând baze de date şi eşantioane filtrate. Acest tip de serviciu permite gestionarea contactelor cu clienţii actuali sau potenţiali şi identificarea intenţiilor de cumpărare, comunicarea unor informaţii specifice despre ofertele companiei, sprijinirea reţelei comerciale cu informaţii valoroase şi activarea unor noi clienţi.

 

Videosales:

Acest serviciu va oferii colaboratorilor posibilitatea de a promova si de a vinde un produs sau serviciu prin cadrul videoconferintei stabilita de catre societatea noastra.

 

Stabilirea întâlnirilor de afaceri:

Permite obţinerea unui flux constant de întâlniri confirmate şi calificate, prin intermediul agendei on-line, gestionată de operatorii call center. Etapele acestui serviciu:

  • Segmentarea targetului pe diferite criterii;
  • Proiectarea chestionarului şi redactarea planului de comunicare;
  • Activarea agendei on-line pentru fiecare agent comercial;
  • Contactarea telefonică, trimiterea unei eventuale documentaţii şi planificarea întâlnirilor;
  • Confirmarea întâlnirilor;
  • Elaborarea unor rapoarte detaliate ale rezultatelor campaniei şi întâlnirilor;
  • Feed-back din partea agenţilor.

 

Lead Generation şi managementul bazelor de date:

Bazele de date actualizate şi completate periodic sunt necesare pentru desfăşurarea în cele mai bune condiţii a proceselor de vânzare-cumpărare. Acestea permit identificarea potenţialilor clienţi şi observarea comportamentului de cumpărare a acestora, pentru a le face propuneri de afaceri şi oferte în concordanţă cu necesităţile şi exigenţele acestora.

 

Recuperarea şi gestionarea creditelor:

Serviciu personalizat pentru companiile care oferă servicii financiare, care presupune rezolvarea pozitivă a problematicii creditului insolvabil, utilizând contactul telefonic filtrat, cu apelarea şi reapelarea în intervalele orare cele mai oportune astfel încât să se obţină recuperarea creditului, menţinând sau recâştigând clientul.

 

”Mystery calls” si ”Mystery shopping”:

Trebuie oricand sa sti daca angajatii tai respecta misiunea companiei, procedurile de lucru, modalitatile de abordare ale clientilor. O afacere creste sau moare in functie de calitatea serviciilor oferite de angajati. Prin intermediul acestui serviciu te asiguri ca angajatii tai sunt cei de care afacerea ta si clientii tai au nevoie.

 

Direct E-mailing:

Publicitatea pe mail, cunoscuta si sub numele de direct mail reprezinta livrarea de materiale publicitare clientilor (care anterior au solicitat acest lucru), trimiterea de oferte promotionale, newslettere sau orice alta metoda de corespondenta electronica.