(+40) 770 395 348
(+40) 771 412 487

Apeluri inbound

Apeluri InbouNd – realizate de clienți, parteneri spre companie

Serviciile Inbound realizate de un Call Center includ totalitatea activităţilor care presupun gestionarea apelurilor primite de o companie de la clienţii, partenerii de afaceri etc. Aceste activităţi se pot realiza prin activarea unor servicii precum:

  • Infoline;
  • Hot-line;
  • Help Desk;
  • Numere verzi;
  • Linie de comenzi;
  • Interactive Voice Response;
  • Secratariat și centrală telefonică.

Serviciu de asistenţă tehnică presupune rezolvarea problemelor uzuale, în utilizarea zilnică a diferitelor echipamente sau aplicaţii software sau tratează apelurile mai complexe, care presupun cunoştinţe de specialitate în diferite domenii: informatică, mecanică, networking, etc.

Apelul spre un număr verde este gratuit 24/24, oferind clienţilor posibilitatea de a-şi exprima opiniile, de a solicita informaţii despre firmă, produse etc sau chiar de a comanda telefonic anumite produse.

Presupune activarea unui răspuns automat pe mai multe nivele, ce asigură clienţilor accesul direct la serviciul de care au nevoie.

Permite preluarea comenzilor prin intermediul telefonului.

Linie telefonică activă 24/24 pentru a semnala diferite situaţii, probleme, urgenţe.

Linie telefonică dedicată oferirii de informații specifice.

Completați formularul de mai jos pentru informații suplimentare

    Nume

    E-mail

    Telefon

    Mesaj

    Branding și Web Design

    Servicii profesioniste de promovare online, creare branding și soluții software.
    Email address
    Secure and Spam free...
    Privacy Preferences
    When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.