(+40) 771 412 487
(+40) 744 324 188

Resurse umane temporare

Resurse umane temporare:

Call Center-ul poate realiza activităţi de contractare, pe baze temporare, a personalului prin campanii de mediere intre I.M.M.-uri și persoanele care sunt instruite de noi pentru a sta la dispoziția acestora. Avantajele utilizării unui call center pentru astfel de activităţi sunt evidente: promovarea și asigurarea resurselor umane în timpi reduşi, personal experimentat disponibil în timp real, accesul rapid la informaţii precise și la CV-urile acestora, etc.

Aceste activităţi de furnizare de muncitori pentru întreprinderile clienţilor pe perioade de timp limitate, sunt destinate pentru a înlocui sau suplimenta temporar forţa de muncă a clientului, unde persoanele plasate sunt angajaţi ai unităţii care furnizează servicii de asistenţă temporară. Unităţile clasificate aici nu oferă însă supravegherea directă a angajaţilor lor la locurile de muncă ale clienţilor.

Pentru angajatori și angajati deopotrivă, munca temporară aduce cu ea o multitudine de avantaje. Mai jos sunt doar câteva dintre beneficiile pe care le poți dobândi prin colaborarea cu o agenție de muncă temporară – fie că ești angajator, fie că îți cauți un loc de muncă:

Beneficii pentru angajator:

  • Adaptare rapidă la fluctuațiile volumului de muncă;
  • Economie de timp și bani;
  • Testarea candidaților înainte de a-i angaja permanent;
  • Libertate de concentrare pe activitățile de bază;
  • Acces la specialiști de top;
  • Productivitate maximă a angajaților permanenți.

Leave a comment

Branding și Web Design

Servicii profesioniste de promovare online, creare branding și soluții software.
Email address
Secure and Spam free...
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.