Resurse umane temporare:
Call Center-ul poate realiza activităţi de contractare, pe baze temporare, a personalului prin campanii de mediere intre I.M.M.-uri și persoanele care sunt instruite de noi pentru a sta la dispoziția acestora. Avantajele utilizării unui call center pentru astfel de activităţi sunt evidente: promovarea și asigurarea resurselor umane în timpi reduşi, personal experimentat disponibil în timp real, accesul rapid la informaţii precise și la CV-urile acestora, etc.
Aceste activităţi de furnizare de muncitori pentru întreprinderile clienţilor pe perioade de timp limitate, sunt destinate pentru a înlocui sau suplimenta temporar forţa de muncă a clientului, unde persoanele plasate sunt angajaţi ai unităţii care furnizează servicii de asistenţă temporară. Unităţile clasificate aici nu oferă însă supravegherea directă a angajaţilor lor la locurile de muncă ale clienţilor.
Pentru angajatori și angajati deopotrivă, munca temporară aduce cu ea o multitudine de avantaje. Mai jos sunt doar câteva dintre beneficiile pe care le poți dobândi prin colaborarea cu o agenție de muncă temporară – fie că ești angajator, fie că îți cauți un loc de muncă:
Beneficii pentru angajator:
- Adaptare rapidă la fluctuațiile volumului de muncă;
- Economie de timp și bani;
- Testarea candidaților înainte de a-i angaja permanent;
- Libertate de concentrare pe activitățile de bază;
- Acces la specialiști de top;
- Productivitate maximă a angajaților permanenți.