Studierea pieței și sondaje

Call center:

Poate realiza campanii de interviuri telefonice pentru diverse studii de piaţă sau sondaje de opinie, completând imediat într-un formular on-line răspunsurile subiecţilor. Avantajele utilizării unui call center pentru astfel de activităţi sunt evidente: completarea chestionarelor în timpi reduşi, statistici disponibile în timp real, accesul rapid la informaţii precise etc.

De ce este nevoie de un sondaj de piață?

Sondajele sunt un instrument prin care se cer opiniile membrilor unei comunități cu privire la produse, campanii, politici, articole sau a oricărei activități desfășurate. Sondajele de piață au menirea de a verifica dacă un produs, serviciu sau orice altă activitate a avut succes, ce mai trebuie îmbunătățit, precum și date privind consumatorul.

De ce este nevoie de un sondaj de piață?

Sondajele sunt un instrument prin care se cer opiniile membrilor unei comunități cu privire la produse, campanii, politici, articole sau a oricărei activități desfășurate. Sondajele de piață au menirea de a verifica dacă un produs, serviciu sau orice altă activitate a avut succes, ce mai trebuie îmbunătățit, precum și date privind consumatorul.

Tipuri de sondaje:

– sondaje de opinie, sondaje SWOT, sondaje privind calitatea produselor și serviciilor, sondaje de informare și desfacere a produselor;

– sondaje cu privire la piața de mass-media (posturi radio, posturi tv, ziare și reviste, sondaje web);

– sondaje privind consumatorii de produse: băuturi, produse alimentare, dulciuri etc;

– sondaje privind preferințele politice (partide, persoane politice, grupuri de indivizi);

– sondaje de turism – se cercetează zonele preferate de populație în funcție de anumite criterii (vârstă, sex, câștiguri etc), sumele alocate vacanțelor etc.

Calitatea sondajului

Calitatea unui sondaj de opinie depinde de modul în care acesta este realizat: de personal (calitate, limbaj, aspect fizic), de locație, de informațiile furnizate persoanei intervievate, de timpul necesar parcurgerii întrebărilor, precum și de alte caracteristici.

Culegerea informațiilor are la bază utilizarea chestionarelor furnizate de compania beneficiară a sondajului de opinie. Persoanele incluse în sondaj sunt selectate pe baza unor criterii astfel încât să se acopere o varietate maximă de indivizi.

Se pot realiza atât sondaje unice cât și sondaje periodice urmărind evoluția procesului în timp. Vă sunt oferite atât informații periodice (pe parcursul desfășurării sondajului), cât și informațiile finale centralizate precum și concluziile aferente.

COMPLETAȚI FORMULARUL DE MAI JOS PENTRU INFORMAȚII SUPLIMENTARE

    Nume

    E-mail

    Telefon

    Mesaj

    Branding și Web Design

    Servicii profesioniste de promovare online, creare branding și soluții software.
    Email address
    Secure and Spam free...
    Privacy Preferences
    When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.